AAA Auto otvírá nové kontaktní centrum

Společnost AAA Auto otvírá nové kontaktní centrum, které by mělo výrazně zlepšit servis klientům. Toto centrum má všem zákazníkům autobazaru nabídnout komplexní péči od prvotní koupě až po poprodejní servis. Člověk tak bude s autobazarem udržovat dlouhodobě kontakty. Tuto novinku zrealizovala nová generální ředitelka Karolína Topolová, která nastoupila do této funkce, když Tony Denny odešel ze své funkce do podnikatelského důchodu.

Proč kontaktní centrum vzniklo?

Karolína Topolová založila kontaktní centrum AAA Auto zejména proto, aby se společnost lépe postarala o své klienty. Cílem totiž je spokojenost všech zákazníků. Touto cestou chce autobazar udělat dojem z koupě či prodeje vozu, který pak lidé budou sdílet se svými známými a rádi se pak po čase do autobazaru vrátí.

Autobazar se může pyšnit bohatou nabídkou vozů. Velmi žádaným modelem je v posledních měsících Škoda Octavia, ale prodávají se hojně i modely automobilky Volkswagen či Toyota.

Reklamace vyřešíte rychle

Díky kontaktnímu centru vyřešíte rychle také reklamace. Budete dokonce úzce spolupracovat s ombudsmanem AAA Auto, na jehož pozici působí od počátku října letošního roku Milan Smutný. Ten hraje velkou roli zejména v případě komplikovanějších sporů, které nejsou ale tak časté. Cílem je, aby klienti věděli, že se na AAA Auto mohou s jakýmkoliv problémem obrátit. Karolína Topolová chce zlepšit kvalitu autobazaru a udržet ho neustále na výsluní jako doposud.

Společnost AAA Auto se na trhu objevila přesně před dvaceti lety. V současné době disponuje třiceti pobočkami v České republice, na Slovensku i v Rusku. V její nabídce najdete tisíce vozidel, jako je Škoda Fabia, Roomster, ale také Volkswagen Passat či užitkové vozy. Za prvních devět měsíců letošního roku AAA Auto prodalo na trhu 39 002 vozů.

Staňte se dalším spokojeným zákazníkem i vy.

Sdílet článek